جشن نوروز در مهد كودك

 

هر سال اين موقع در مهدكودك بچه ها، جشن نوروز برپا مي شه ، جشن امسال هم  ديروز  باشكوه تر از هر سال برگزار شد و شروين و شايان حسابي گل كاشتن، از اينكه بچه هام جلوي دوربين انقد مسلط شعر خوندن بسيار راضي بودم

اول بچه ها دو تا سرود خوندند سرود زيباي مامان بابا خوش آمديد به جشن ما بعدش سروده زيباي چهارشنبه سوري

بعدش بچه هاي كلاس هاي پايين تر شعرهاشون رو خوندن و نمايشاشون رو اجرا كردن در اخر هم نمايش سفره هفسين  توسط كلاس شروين و شايان اجرا شد كه توي اون شروين سير بود و شايان سماغ اينطوري بود كه بچه ها همه رو صندلي نشسته بودند و يكي يكي مي اومدن جلوي ميكروفون و بعد از كمي حركات موزون و زيبا شروع مي كردن به خوندن شعرشون

دختر كوچولو سبزه بهار بود با رقص شيريني كه به دل همه نشست شروع كرد به خوندن شعرش بعد از خوندن شعرش من كمي مضطرب شدم اخه نوبت شايان خان من بود اما شايان منم با كلي قر و غمزه بلند شد رفت جلوي ميكروفون و شروع كرد به خوندن ، من چه خوشمزه ام ، ترشم و بامزه ام ............  و ...

بعد از خوندن هم دوباره با قر و غمزه رفت سرجاش بعدش نوبت مهدي دوست شروين و شايان شد اون سمنو بود بعد دوباره قلبم شروع كرد به تپش شديد هر چند از شروين مطمئن بودم كه خوب اجرا مي كنه اما بازم يه كم دلم شور مي زد نوبت  شروين كوچولوي ملوس منكه شد اونم در حالي كه مي رقصيد و كمرش رو قر مي داد از جاش بلند شد و رفت جلوي ميكروفون بعدش شروع كرد به خوندن ، سيرم تا بيام ميدون غريبه ها مي شن حيرون ................ .......

واقعا چه لحظه قشنگي بود  وقتي ديدم پسرام جلوي دوربين دارن برنامه اجرا مي كنند تمام تماشاچياي حاضر حسابي براشون كف زدن اخه انقد همشون مسلط بودن كه همه رو سر جا ميخكوب كردن

عكساي جشن نوروز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت13:09---16 اسفند 1391
خيلي پسرات گلن ماشاا... اسفند بدود يادت نره چشم نخوردن انشاا... خوش به حالت كه پسرات انقد ذوق هنري دارن كاش پسر منم اينطوري بود اما مثل ماست مي مونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 10:54 | نویسنده : ژیلا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.